הבלוג הזה שלי! אבל אתה יכול לקרוא אותו!

ZMZ-03_slogan_250

 שמי מיכאל פן ואני אוהב מוזיקה. אני מנגן, מלחין, כותב שירים וכל זאת למרות שאין לי טיפה של השכלה מוזיקלית. ובנוסף לכל אני גם כותב בלוג.
"אז עכשיו כל פוץ שאוהב מוזיקה יפתח לו בלוג?" – אתה שואל. אני שמח ששאלת כי יש לי תשובה בשבילך: "למי קראת פוץ?"

 מאז היותי נער ביליתי שעות רבות בלהקשיב למוזיקה, בללכת לקונצרטים ובלצייר לוגוים של להקות אהובות או להגדרתו של אבא שלי ב"לבזבז זמן על שטויות". המשכתי לבזבז את הזמן באדיקות גם אחרי שהתחתנתי וגם אחרי שנולדו לי ילדים. עד שיום אחד הכיתי את ראשי ברף שנקרא משבר גיל ארבעים. מאז אני מבזבז את זמני ביתר שאת: קניתי גיטרה (לא, היא לא אדומה, אני לא עד כדי כך פתטי), התחלתי לכתוב שירים וגם פתחתי בלוג. השאר, כמו שאומרים, היסטוריה.

 בבלוג הזה לא תמצא סקירות אלבומים או המלצות על קונצרטים. בשביל זה יש בלוגים כמו "עונג שבת" ,"המאזין" ורבים אחרים. במקום זאת, בבלוג שלי תמצא כתבות על מוזיקה שנשמעת לי מוזרה, על מוזיקה שגורמת לי לצחוק או לבכות או שניהם יחד, על מוזיקה שמשתזרת באופן בלתי צפוי לתוך המציאות שלנו וגם סתם על מוזיקה שאני אוהב. אבל יהיה נושא אשר יהיה, אל תיקח אותי ברצינות רבה מדי, כי המטרה היחידה שלי היא לגרום לך להנות ואפילו לצחוק מהפוסטים שלי. בתמורה לא אדרוש דבר… חוץ מלחתום ערבות על המשכנתא.

לפניך מספר הבהרות על תוכן הבלוג:

  1. עברית היא לא שפת האם שלי. אז לפעמים אני עושה טעויות… ולכן אני מכריז על הבלוג שלי "מרחב דיסלקטי בטוח"! בבלוג שלי מוטר לאסות שגיעות קתיב!
  2. אני פונה אל הקורא בלשון זכר אבל אני לא סקסיסט! להפך, אני אוהב נשים והייתי רוצה לפנות לקורא בלשון נקבה אבל אז היו חושבים שאני גיי. לא שיש לי בעיה עם גיי, אבל… אוף, איך יוצאים מזה?
  3. זה בלוג שלי, עם דעות שלי. אם אתה לא מסכים עם הדעות שלי, תפתח לך בלוג משלך ותעזוב אותי בשקט.
תגובה אחת בנושא “הבלוג הזה שלי! אבל אתה יכול לקרוא אותו!

להשאיר תגובה

