פרק ב'.

Rushמעניין אותי לדעת מה הוא זמן חיים ממוצע של להקה? חודש? שנה? כמה מהן מגיעות עד לשלב של להופיע? כמה מתפרקות אחרי הופעה ראשונה כמו ב-The Commitments? מעניין אם יש מחקר כלשהו בנושא. מישהו אמר לי פעם שרק להקה אחת מתוך אלף מצליחה, אבל הוא לא הגדיר מה היא הצלחה. אולי לשרוד שנה זאת הצלחה? …או אולי להגיע ל-break-even במאזן הפיננסי? אפרופו מאזן הפיננסי, נראה לי שיש דרכים בטוחות יותר להתעשר מאשר להקים הרכב מוסיקלי. גם אם נסתכל על הלהקות שעברו את סף ההשרדות והפכו למפורסמות, התהילה שלהן היא בדרך כלל אופנה חולפת. רוב הלהקות לא מצליחות לשחזר את ההצלחה של האלבומים הראשונים שלהן ואחרי מספר שנים או מתפרקות או, יותר גרוע, מתחילות למחזר את החומרים. כנראה שזאת הסיבה להתרגשות שאני חש כשאחד ה-"דינוזאורים" מפליץ אלבום מצוין. כך, ב-2001, הפתיע Ozzy עם Down_To_Earth', ב-2005, זה היה Judas_Priest עם Angel_Of_Retribution וב-2007 Rush שהתעלו על עצמם והוציאו Snakes_And_Arrows. במקרה של Rush אני אפילו ארחיק לכת ואכתיר את האלבום הזה להכי טוב שלהם (אני מתנצל מפני כל חובבי Rush שבטח רוצים להרוג אותי עכשיו, אבל זאת דעתי ואתם יכולים לקפוץ לי). הלהקות האלה הוכיחו לי שהם לא אופנה חולפת אלא מוזיקאים מוכשרים בטירוף שיודעים להמציא את עצמם שוב ושוב.

אם אתה לא רואה וידאו תלחץ כאן

תגובה אחת בנושא “פרק ב'.

להשאיר תגובה

