עניין של מזל.

BadLuckבין אם אתה איש מאמין או אתאיסט מושבע, יש לך מזל! באמת, עצם העובדה שאתה חי זה נס שלא נתפס. הסיכויים שלך להיוולד הם אפסיים ולמרות זאת אתה כאן, מקבל את החיים שלך כמובן מאליו ומתלונן כל יום ביומו על חוסר מזל. האמת היא שלהיוולד זה לא מספיק, צריך הרבה מזל גם בחיים. אני לא מדבר על לזכות בלוטו, להפך, אני נוהג ללעוג לאנשים שמהמרים וטוען שהימורים הם מס על בורות (איש מאלה שלמדו הסתברות לא ימלא טופס לוטו אפילו פעם אחת), אבל יחד עם זאת אני טוען שמזל הוא דבר הכרחי. גם אם נעבוד קשה ונעשה את כל שביכולתנו כדי להשיג מטרה באשר היא, אנחנו יכולים רק לשפר את הסיכויים שלנו, אבל אנחנו לא יכולים להבטיח הצלחה. אני מתעב את כל הרמאים והשרלטנים שמוכרים פרארי ומגלים סוד כי הם נוטעים בך אשליה שאתה שולט במצב. לצדם עומדים אנשי דת המוכרים לך תפילות מביאות מזל ושמאנים הקוראים לרוחות שיגלו דרכים בטוחות לאושר. העובדה היא שהסטטיסטיקה לא נכנעת, אף אחד מאלה שהזכרתי קודם לא זוכה ביותר מזל מאנשים אחרים.

אני נזכר בסלוגן שראיתי באחד המדורים בצבא שהיה אחראי על בטיחות: "מותו של אדם אחד – טרגדיה, מותם של מיליונים – סטטיסטיקה". השבוע נפל עלי חוסר מזל נוראי ולא איכפת לי אם אנשים רבים אחרים חוו חוויות דומות או אפילו דברים נוראים יותר. האוטו שוב במוסך, המחשב עושה בעיות, לאישתי יש מחזור, בטעות זרקתי מכתב חשוב לפח ושמרתי את המעטפה וגם דרכתי בקקי של כלב… פעמיים! כמו שנאמר בשיר של Social_Distortion – יש לך חוסר מזל.

 אם אתה לא רואה וידאו תלחץ כאן

כתיבת תגובה